måndag 20 september 2010

Skolakolaolalaa

Orkar inte riktigt med skolan these days. Det enda som är kul är projektarbetet och inte ens det orkar jag riktigt. Vill LEVA.

Ska leva. På fredag. Fram tills dess är det bara plugga som gäller. Vill volontära. Är lite rädd att jag och Sara vill olika saker. Men det löser sig. Som alltid. Känns kul att inte ha några riktiga problem igen! Fast lite tomt.

Borde skriva på min novell. Det är också rätt kul. Men jag vill inte. Fick sådan sjuk ångest när det visade sig att Anna inte var här. Fittanna. Man kan inte vara sjuk varje gång man måste tillföra något! Speciellt inte när man har just grupparbete. Fittanna.

C. S. L. Spells love these days. A doesn't. A does however spell sex. Inte bra. Sa ju att jag skulle vara fri i trean. FRI

Volontär låter roligare än Gotland. Vill inte plugga just nu!! Vi får prata omet.
Griddlez lyssnar på musik. Mmm. Jävla griddlez<3

Johanna kommer hata mig om hon får reda på det här. Men jag gör det ändå.

1. Sara
2. Johanna
3. Anna
4. Chipset
Det är bara fyra. Jävla skiva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar