tisdag 19 januari 2010

M-knappen

Min m-knapp cpar sig. Mitt försök till att göra gamla högskoleprov cpade sig. Men jag skyller på trötthet och sjukdom.

Men det är bättre än vad det låter. Jag bryr mig inte så mycket och tänker på att allt blir bra. Och det är så inihelvete fint. För till skillnad från dig så slutade mitt liv snurra runt bara en person för ett bra tag sedan. Det är nog mycket bättre än vad du kan föreställa dig att det är.

Mm, sjukheten fick mig att missa andra simningen. Lite tur kände jag ändå efter att en man på ca arton, men som kändes medelålders, stötte på mig när vi stretchade i barnpoolen. Jag är lite orolig för att träffa honom igen.

Men jag missade också historian vilket gjorde att Hanna snabbt smsade och berättade att vi skulle ha läxförhör på torsdag. Suck och stön. Det är det man får för att vara sjuk.

Min huvudvärk tilltar. Ska nog sova snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar